Kazalo splošnih pogojev poslovanja

  1. Uvodne določbe
  2. Definicije
  3. Dostopnost informacij
  4. Vrste uporabnikov
  5. Ponudba izdelkov in cene
  6. Naročilo in sklenitev pogodbe
  7. Načini plačila
  8. Dostava in prevzem
  9. Mednarodna prodaja
  10. Pravica do odstopa
  11. Vračila in vračilo kupnine
  12. Reklamacije, neskladnost in garancija
  13. Darilni boni in digitalne vsebine
  14. Simbolične slike in omejitve odgovornosti
  15. Varstvo osebnih podatkov in piškotki
  16. Pritožbe in reševanje sporov
  17. Končne določbe in certifikat zaupanja

1. Uvodne določbe

Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: »pogoji poslovanja«) urejajo delovanje spletne trgovine na naslovu www.gumiranepodlage.si (v nadaljevanju: »spletna trgovina«), ki jo upravlja podjetje:

  • Firma: Coda, Žan Skok s.p.
  • Sedež: Čopova ulica 1, 3310 Žalec, Slovenija
  • Matična številka: 3795772000
  • Davčna številka: SI86778579 (zavezanec za DDV)
  • Vpis v register: AJPES, vložna številka 316-03-01909-2010/2
  • Kontaktni podatki: info@gumiranepodlage.si, 040 690 797

Ti pogoji poslovanja so sestavljeni skladno z naslednjimi predpisi:

  • Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1, Uradni list RS, št. 130/22);
  • Uredbo (EU) 2018/302 o naslovitvi neupravičenega geografskega blokiranja;
  • Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT);
  • Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS);
  • Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2);
  • Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Pogoji poslovanja veljajo za vse uporabnike spletne trgovine. Vsak uporabnik se zaveže, da je pred sklenitvijo pogodbe (oddajo naročila) seznanjen s temi pogoji in se z njimi strinja.
V primeru neskladja med določili pogodbe in temi pogoji, imajo slednji prednost, razen če je izrecno drugače določeno.

Pogoji poslovanja so javno dostopni na spletni strani, veljavni pa so v trenutku oddaje naročila in zavezujejo tako ponudnika kot kupca.


2. Definicije

V teh pogojih poslovanja imajo uporabljeni izrazi naslednji pomen:

  • »Ponudnik« ali »prodajalec« pomeni podjetje Coda, Žan Skok s.p., ki upravlja spletno trgovino www.gumiranepodlage.si.
  • »Spletna trgovina« pomeni elektronski informacijski sistem za predstavitev in prodajo blaga na daljavo prek interneta.
  • »Uporabnik« pomeni vsako fizično ali pravno osebo, ki uporablja spletno trgovino, ne glede na status registracije.
  • »Kupec« pomeni uporabnika, ki je z oddajo naročila in njegovo potrditvijo sklenil pogodbo s ponudnikom.
  • »Potrošnik« pomeni fizično osebo, ki pridobiva ali uporablja blago ali storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti, v skladu z 4. členom ZVPot-1.
  • »Blago« pomeni vse izdelke, ki so na voljo za nakup v spletni trgovini, vključno s športno opremo, darilnimi boni in drugimi artikli.
  • »Digitalna vsebina« pomeni podatke, ki so proizvedeni in dobavljeni v digitalni obliki, kot so e-knjige, vadbeni načrti, videoposnetki ipd., v skladu z določili ZVPot-1.
  • »Pogodba« pomeni kupoprodajno pogodbo, sklenjeno med ponudnikom in kupcem na daljavo preko spletne trgovine, skladno z določbami ZVPot-1 in drugimi veljavnimi predpisi.
  • »Trajni nosilec podatkov« pomeni vsak medij, ki omogoča kupcu shranjevanje podatkov na način, ki omogoča njihovo kasnejšo uporabo za obdobje, primerno za namen podatkov (npr. e-pošta, PDF).

Uporabljeni izrazi, zapisani v moškem spolu, so nevtralni in veljajo za vse spole.


3. Dostopnost informacij

Ponudnik skladno z določbami Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) in Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) zagotavlja, da so uporabnikom spletne trgovine pred sklenitvijo pogodbe na voljo vse informacije, zahtevane z veljavno zakonodajo.

Te informacije vključujejo zlasti:

  • firmo, sedež in kontaktne podatke ponudnika, vključno z elektronskim naslovom in telefonsko številko,
  • matično številko in davčno številko podjetja, z navedbo zavezanosti za DDV,
  • registrski organ in številko vpisa v register,
  • jasen opis in bistvene lastnosti ponujenega blaga,
  • podatke o razpoložljivosti artiklov,
  • skupno ceno blaga, vključno z davki in vsemi dodatnimi stroški (če ti obstajajo),
  • načine plačila in dostave, vključno z morebitnimi omejitvami,
  • rok, v katerem je mogoče še odstopiti od pogodbe, ter pogoje za uveljavljanje te pravice,
  • obstoj pravice do izvensodnega reševanja potrošniških sporov,
  • sklic na uporabnost slovenskega jezika in pravnega reda Republike Slovenije,
  • povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (ODR),
  • obvestilo o zakonskem jamstvu za skladnost blaga in o morebitnih prostovoljnih garancijah,
  • informacijo o pritožbenem postopku ter načinu uveljavljanja reklamacij in zahtevkov.

Vse zgoraj navedene informacije so kupcu na voljo na spletni strani www.gumiranepodlage.si, pred sklenitvijo pogodbe in tudi po tem, bodisi v elektronski obliki bodisi kot del potrditve naročila na trajnem nosilcu podatkov.


4. Vrste uporabnikov

Dostop in uporaba spletne trgovine www.gumiranepodlage.si je omogočena tako registriranim uporabnikom kot tudi neregistriranim uporabnikom (gostom).

Registracija uporabniškega računa je prostovoljna in ni pogoj za izvedbo nakupa. Z registracijo uporabnik pridobi možnost pregleda zgodovine naročil in enostavnejšega upravljanja z osebnimi podatki. Uporabniško ime je enako e-naslovu, ki ga uporabnik navede ob registraciji.

Obstajata dve vrsti uporabnikov:

  • Gostujoči uporabnik (neregistriran): opravi nakup brez ustvarjanja uporabniškega računa. Podatki, potrebni za izvedbo naročila, se vnesejo enkratno v obrazec za naročilo.
  • Registrirani uporabnik: opravi registracijo in ustvari uporabniški račun, s katerim lahko dostopa do zgodovine naročil, statusa obdelave naročil in svojih shranjenih podatkov.

Ne glede na status uporabnika (registriran ali neregistriran) so za vse enaki pogoji nakupa, vključno z varstvom osebnih podatkov, pravicami iz naslova potrošniške zakonodaje in načinom komunikacije s ponudnikom.

Uporabnik je odgovoren za točnost in ažurnost podatkov, vnesenih ob registraciji ali izvedbi naročila. Vsaka sprememba kontaktnih podatkov mora biti posredovana ponudniku brez nepotrebnega odlašanja.


5. Ponudba izdelkov in cene

Spletna trgovina www.gumiranepodlage.si omogoča prodajo blaga na daljavo skladno z določbami Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) in drugimi veljavnimi predpisi.

Ponudba izdelkov je dinamična, redno posodobljena in oblikovana skladno z naravo elektronskega poslovanja. Zaradi možnosti tehničnih napak, napak v opisih ali cenah si upravitelj trgovine pridržuje pravico do sprememb brez predhodnega obvestila. Takšne napake ne zavezujejo ponudnika k sklenitvi pogodbe.

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno navedeno drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen če je izrecno navedeno (npr. v okviru časovno omejenih promocij).

Cene, prikazane v spletni trgovini, veljajo izključno za nakupe, opravljene prek spletne strani. Cene se lahko razlikujejo od cen na fizičnih prodajnih mestih, če obstajajo.

Če se po pomoti objavi očitno napačna cena (npr. cena 0 € ali bistveno nižja cena od običajne tržne cene zaradi sistemske ali človeške napake), si ponudnik pridržuje pravico do odstopa od pogodbe skladno z 46. členom Obligacijskega zakonika, saj gre za napako glede bistvene lastnosti predmeta pogodbe.

Ponudba lahko vključuje izdelke iz zaloge in izdelke z dobavnim rokom. Če izdelka ni mogoče dobaviti, bo ponudnik o tem kupca obvestil v primernem roku in mu omogočil preklic naročila ali predlagal ustrezno alternativo.

Ponudnik si pridržuje pravico, da omeji dostopnost določenih akcijskih ali promocijskih cen na določene ciljne skupine (npr. registrirane uporabnike, člane kluba zvestobe), če je to izrecno navedeno.


6. Naročilo in sklenitev pogodbe

Postopek oddaje naročila v spletni trgovini www.gumiranepodlage.si poteka v skladu z določbami 132. člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) ter Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT). Kupoprodajna pogodba se sklene na daljavo s potrditvijo naročila s strani podjetja.

Postopek naročanja vključuje naslednje korake:

  1. Izbor želenega izdelka in dodajanje v košarico.
  2. Pregled vsebine košarice, s čimer se kupcu omogoči prepoznavanje in poprava napak.
  3. Vnos kontaktnih in naslovnih podatkov ter izbira načina plačila in dostave.
  4. Potrditev naročila z gumbom, jasno označenim kot dejanje, ki povzroči obveznost plačila (npr. »Zaključi naročilo« ali »Naroči z obveznostjo plačila«).

Pred oddajo naročila je kupcu omogočen vpogled v celoten povzetek naročila, vključno z vsemi bistvenimi podatki, kot jih zahteva 132. člen ZVPot-1. Pogodba je sklenjena, ko ponudnik po elektronski pošti potrdi prejem naročila in o tem obvesti kupca (status: »Naročilo sprejeto«).

Ponudnik po sklenitvi pogodbe kupcu pošlje potrdilo o sklenjeni pogodbi na trajnem nosilcu podatkov (elektronska pošta), v katerem so vključene vse zakonsko zahtevane informacije iz 18. in 130. člena ZVPot-1.

Sklenjena pogodba se hrani v elektronski obliki na strežniku upravljavca spletne trgovine. Dostop do pogodbe je omogočen na pisno zahtevo kupca na elektronski naslov info@gumiranepodlage.si.

Pogodbo je možno skleniti v slovenskem jeziku. Za tujce je na voljo tudi prevod povzetka pogojev v angleškem jeziku, pri čemer ima slovenska različica v primeru nejasnosti prednost.


7. Načini plačila

Spletna trgovina www.gumiranepodlage.si omogoča različne oblike plačila, skladno z načeli preglednosti in nediskriminacije iz 130. člena ZVPot-1 ter Uredbo (EU) 2018/302 o odpravi neupravičenega geografskega blokiranja.

Na voljo so naslednje metode plačila:

  • Plačilo po povzetju (do 420 EUR, skladno z Zakonom o preprečevanju pranja denarja)
  • Bančno nakazilo po predračunu (na TRR podjetja: SI56 0400 1005 0346 384)
  • Elektronsko plačilo s kreditnimi ali debetnimi karticami prek varnega plačilnega sistema

Ob izbiri posamezne metode plačila je kupec seznanjen z morebitnimi dodatnimi stroški, ki jih lahko povzročijo določeni ponudniki plačilnih storitev (npr. strošek provizije Pošte Slovenije ob plačilu po povzetju).

V določenih primerih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo po predračunu, zlasti kadar:

  • gre za naročilo večje vrednosti,
  • obstajajo upravičeni dvomi v resničnost naročila,
  • je naslov za dostavo v tujini.

Po izvedbi plačila kupec prejme račun, ki je skladen z Zakonom o davku na dodano vrednost in se izda v elektronski obliki (PDF) na elektronski naslov, naveden ob naročilu. V primeru osebnega prevzema je možna tudi fizična izročitev računa.

Spletna trgovina ne diskriminira kupcev glede sprejetih plačilnih sredstev – plačilna sredstva, ki so sprejeta za kupce iz Republike Slovenije, so sprejeta tudi za potrošnike iz drugih držav članic Evropske unije.


8. Dostava in prevzem

Dostava blaga se izvaja skladno z 18. in 130. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), pri čemer so kupci pred sklenitvijo pogodbe jasno in razumljivo seznanjeni z glavnimi elementi dostave, vključno z omejitvami, stroški, nosilcem pošiljanja in roki.

Dobava izdelkov je mogoča:

  • na naslov kupca (prek dostavne službe),
  • z osebnim prevzemom na naslovu: Hausenbichlerjeva ulica 8, 3310 Žalec,
  • z osebnim prevzemom v dogovorjenem skladišču.

Dostavo opravljamo prek pogodbenih partnerjev (npr. Pošta Slovenije, GLS). Pri tem je kupec ob oddaji naročila seznanjen z izbranim načinom dostave in okvirnim časom izvedbe.

Stroški dostave so navedeni med zaključevanjem nakupa in se razlikujejo glede na težo, dimenzije ter način dostave. Stroški dostave so vnaprej predvideni in vključeni v izračun končne cene pred potrditvijo naročila. V primeru, da točni stroški vnaprej niso znani, je kupec jasno opozorjen, da jih bo morda nosil ločeno.

Primer: “Stroški dostave niso vključeni v prikazano ceno izdelka in bodo prikazani pred potrditvijo naročila. V primeru izjemnih dimenzij ali mase bo uporabnik posebej obveščen o prilagojenem strošku dostave.”

Dobavni roki:

  • Za izdelke na zalogi: odprema praviloma v 1–2 delovnih dneh po prejemu plačila ali potrditvi naročila.
  • Rok dostave znotraj Slovenije: običajno 1–3 delovne dni od dneva odpreme.

Kupec mora ob prevzemu preveriti nepoškodovanost pošiljke. V primeru vidnih poškodb embalaže mora to nemudoma sporočiti dostavni službi in zavrniti prevzem ali sestaviti zapisnik o poškodbi.

V primeru neuspešne dostave bo dostavna služba pustila obvestilo o prevzemu pošiljke. Pošiljko je možno prevzeti na najbližji poslovalnici dostavne službe v navedenem roku.

Prodajalec ne prevzema odgovornosti za zamude pri dostavi, ki so posledica višje sile, zamud dostavne službe ali drugih nepredvidljivih okoliščin.


9. Mednarodna prodaja

Spletna trgovina gumiranepodlage.si omogoča prodajo in dobavo blaga tudi kupcem zunaj Republike Slovenije, skladno z Uredbo (EU) 2018/302 o naslovitvi neupravičenega geografskega blokiranja ter v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

V okviru čezmejne prodaje je potrošniku iz držav članic Evropske unije omogočeno enakovredno dostopanje do blaga in pogojev poslovanja, kot to velja za potrošnike iz Slovenije, brez diskriminacije glede na državljanstvo ali prebivališče.

Trgovec:

  • ne izvaja samodejnega preusmerjanja spletnih strani brez soglasja uporabnika,
  • omogoča enake pogoje plačila, kjer to omogočajo ponudniki storitev (npr. kartice, bančno nakazilo),
  • omogoča dostavo v države EU, kjer logistični pogoji to dopuščajo (npr. Hrvaška, Avstrija),
  • v izbrane države zunaj EU dostavlja pod posebnimi pogoji (npr. Srbija).

Vse cene v spletni trgovini so prikazane v evrih (EUR). Za kupce znotraj Evropske unije se obračuna slovenski DDV, razen v primeru, da prodajalec preseže prag obdavčitve v posamezni državi članici in je zavezan k uporabi sistema VEM/OSS. V tem primeru se obračuna DDV po stopnji države kupca, o čemer je kupec ustrezno obveščen pred zaključkom naročila.

Za kupce iz držav zunaj EU (tretje države) se cena obračuna brez slovenskega DDV, pri čemer kupec ob uvozu sam krije vse morebitne uvozne dajatve, carino in/ali lokalni davek na dodano vrednost v skladu s predpisi države uvoznice.

Dobavni roki za tujino:

  • Evropska unija: 3–7 delovnih dni od dneva odpreme;
  • Države izven EU (npr. Srbija): od 7 do 14 delovnih dni, odvisno od carinskih postopkov in lokalne dostavne službe.

Za pogodbe, sklenjene s potrošniki iz drugih držav, se uporablja pravo Republike Slovenije, vendar se to ne sme interpretirati kot izključitev ali omejitev kogentnih pravic, ki jih ima potrošnik po pravu svoje države stalnega prebivališča, skladno z Uredbo Rim I.

Jezik sklenjene pogodbe je slovenski. Po potrebi lahko trgovec omogoči prevode pogodbenih pogojev v druge jezike (npr. angleški, hrvaški), vendar v primeru neskladja prevodov velja izvirnik v slovenskem jeziku.


10. Pravica do odstopa

Potrošnik ima, skladno s 130. členom ZVPot-1, pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema blaga podjetju nedvoumno sporoči svojo odločitev o odstopu od pogodbe, brez navedbe razloga.

Odstopni rok začne teči naslednji dan po datumu prejema blaga. V primeru, da je bila pogodba sklenjena za več kosov blaga, se šteje datum prejema zadnjega kosa.

Odstop se izvede z elektronskim sporočilom na naslov info@gumiranepodlage.si ali z izpolnitvijo obrazca za odstop od pogodbe, ki je dostopen na spletni strani. Obrazec se lahko potrošniku priloži tudi ob potrditvi naročila ali na trajnem nosilcu.

V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik blago vrniti najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je podjetju poslal obvestilo o odstopu. Vračilo se izvede na naslov:

Hausenbichlerjeva ulica 8, 3310 Žalec, Slovenija

Stroške vračila blaga nosi potrošnik, razen v primeru, da se podjetje in potrošnik izrecno dogovorita drugače. Pošiljk z odkupnino podjetje ni dolžno sprejeti.

Podjetje bo potrošniku, ki je pravočasno in pravilno uveljavil odstop, povrnilo vsa prejeta plačila vključno s stroški dostave (z izjemo dodatnih stroškov, če je potrošnik izbral drugo vrsto dostave, kot je bila najcenejša ponujena standardna dostava), najpozneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu. Povračilo se lahko zadrži do prejema vrnjenega blaga ali dokazila o njegovem pošiljanju.

Povračilo se izvede na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo, razen če se potrošnik izrecno ne odloči drugače in podjetje s tem soglaša.

Izključitev pravice do odstopa

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih, kot jih določa 135. člen ZVPot-1:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika ali je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za zapečatene izdelke, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (npr. prehranska dopolnila);
  • za digitalne vsebine, ki niso dobavljene na fizičnem nosilcu, če se je izvajanje začelo z izrecnim soglasjem potrošnika in potrditvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa;
  • za blago, ki je po dostavi zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • za blago, ki se hitro pokvari ali mu hitro poteče rok uporabe.

V primerih, kjer je bila pravica do odstopa utemeljeno izključena, potrošnik blaga ne more vrniti in ne more zahtevati vračila plačila.


11. Vračila in vračilo kupnine

V skladu z določbami 136. člena ZVPot-1 bo podjetje potrošniku, ki je uveljavil pravico do odstopa od pogodbe v zakonsko določenem roku in pod zakonskimi pogoji, povrnilo vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, če je potrošnik izbral drugo, dražjo vrsto dostave kot je bila najcenejša ponujena standardna dostava).

Povračilo se izvede brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa v 14 dneh od prejema potrošnikovega obvestila o odstopu od pogodbe. Podjetje si pridržuje pravico, da zadrži vračilo do prejema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, kar nastopi prej.

Plačilo se vrne na enak način, kot je bilo opravljeno prvotno plačilo, razen če potrošnik izrecno zahteva drugačen način vračila in če zaradi tega ne nastanejo dodatni stroški.

V primeru, da je bil ob nakupu uporabljen darilni bon ali koda za popust, se potrošniku vrne le dejansko plačani znesek, preostali del v obliki novega bona oziroma nove kode za enkratno uporabo.

Če je bil izdelek del kompleta (npr. promocijskega paketa), se ob vračilu enega izdelka obračuna sorazmerni znesek kupnine.

Če vrnjeni izdelek ni več v originalnem stanju ali je bil uporabljen preko obsega potrebnega za ugotovitev njegove narave, lastnosti in delovanja, lahko podjetje v skladu z tretjim odstavkom 136. člena ZVPot-1 zniža vrednost vračila sorazmerno zmanjšani vrednosti blaga.

Podjetje ne sprejema pošiljk z odkupnino in ni dolžno prevzeti takšnih vračil.


12. Reklamacije, neskladnost in garancija

Podjetje posluje v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), ki ureja jamstvo za skladnost blaga. Potrošnik ima pravico uveljavljati svoje zahtevke iz naslova neskladnosti blaga v roku dveh let od datuma dostave blaga. Ta rok teče od trenutka, ko je kupec prejel izdelek.

V skladu z 81. do 93. členom ZVPot-1 je blago skladno s pogodbo, če:

  • ustreza opisu, vrsti, količini, kakovosti in ima funkcionalnosti, kot so bile dogovorjene;
  • je primerno za poseben namen, ki ga je potrošnik izrecno sporočil in ga je podjetje sprejelo;
  • ima običajne lastnosti, ki jih potrošnik pričakuje glede na naravo blaga in na podlagi javnih izjav, oglaševanja ali etiketiranja.

Če potrošnik meni, da prejeto blago ni skladno s pogodbo, lahko poda reklamacijo na elektronski naslov info@gumiranepodlage.si, pri čemer mora v sporočilu navesti opis napake, priložiti fotografije izdelka in številko naročila.

Potrošnik ima v primeru neskladnosti pravico, da v naslednjem vrstnem redu:

  1. zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjavo),
  2. zahteva znižanje kupnine,
  3. odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če so izpolnjeni pogoji iz 86. člena ZVPot-1.

Reševanje reklamacije bo izvedeno najpozneje v roku 8 dni od prejema popolne dokumentacije. V primeru upravičene reklamacije podjetje nosi tudi stroške pošiljanja reklamiranega blaga nazaj kupcu.

Če za določen izdelek velja prostovoljna garancija proizvajalca, so pogoji garancije navedeni posebej in se uveljavljajo skladno z navodili proizvajalca. Ob uveljavljanju garancije mora kupec predložiti račun ali garancijski list, če je bil priložen.

Garancija ne izključuje in ne vpliva na pravice potrošnika iz naslova neskladnosti blaga z določili pogodbe, kot jih določa ZVPot-1.


13. Darilni boni in digitalne vsebine

Ponudnik omogoča nakup in unovčenje elektronskih darilnih bonov, ki predstavljajo plačilno sredstvo za nakupe v spletni trgovini www.gumiranepodlage.si. Darilni boni so prenosljivi in časovno omejeni na veljavnost, ki je navedena ob izdaji (najpogosteje 12 mesecev od datuma nakupa).

Darilni bon se kupcu pošlje na elektronski naslov v obliki unikatne kode. Unovčitev bona je možna izključno v celotnem znesku v okviru enega naročila, preostanek vrednosti se ne izplača. Bon ni zamenljiv za gotovino in se ne obrestuje.

V primeru, da je bil nakup izveden (v celoti ali delno) z darilnim bonom in kupec od pogodbe naknadno odstopi, se bon povrne v obliki nove kode. Če je bil del kupnine plačan v denarju, se ta del vrne na isti način.

Darilni bon se ne šteje za vrednotnico po Zakonu o DDV, temveč za predplačilo za prihodnje dobave, in se zanj obračuna DDV v trenutku nakupa, skladno s 5. točko prvega odstavka 36. člena ZDDV-1.

Ponudnik si pridržuje pravico, da v prihodnosti ponudi tudi digitalne vsebine (npr. e-knjige, vadbene programe, videoposnetke ipd.), ki bodo dostavljene preko elektronskih poti. V primeru nakupa digitalne vsebine, ki se dostavi neposredno po potrditvi naročila, potrošnik skladno s 135. členom ZVPot-1 izgubi pravico do odstopa od pogodbe, če je bil predhodno ustrezno obveščen in je podal izrecno soglasje, da se dostava izvede takoj.

Ob vsakem nakupu digitalne vsebine bo potrošnik izrecno opozorjen na posledice potrditve (izgubo pravice do odstopa), preden bo lahko zaključil nakup.


14. Simbolične slike in omejitve odgovornosti

Vse fotografije izdelkov, prikazane na spletni strani www.gumiranepodlage.si, so zgolj simbolične narave in lahko odstopajo od dejanskega videza izdelkov (npr. barva, embalaža, oznake). Funkcionalne lastnosti in tehnični podatki izdelka so navedeni v opisu in prevladajo nad vizualno predstavitvijo.

Ponudnik si pridržuje pravico do napak pri opisu izdelkov, cenah, promocijah in zalogah. V primeru očitne napake (npr. napačna ali nerealno nizka cena, ki je posledica sistemske napake) si ponudnik skladno z načelom dobre vere in poštenja (člen 23 ZVPot-1) pridržuje pravico do odstopa od pogodbe. V tem primeru bo potrošnik o tem nemudoma obveščen.

Kupec je dolžan uporabljati kupljene izdelke v skladu z navodili proizvajalca, priloženimi certifikati in tehničnimi specifikacijami. Uporaba izdelka v nasprotju z navodili (npr. preobremenitev, nepravilna montaža ali neupoštevanje varnostnih priporočil) pomeni nepravilno uporabo in izključuje odgovornost ponudnika za kakršnokoli nastalo škodo.

Ponudnik v okviru dovoljenega po 236. členu Obligacijskega zakonika ne prevzema odgovornosti za:

  • posredno, naključno ali posledično škodo (vključno z izgubo podatkov, prihodkov ali dobička), ki bi lahko nastala zaradi uporabe ali nepravilnega delovanja kupljenega izdelka;
  • škodo, nastalo zaradi nepravilne uporabe izdelka v nasprotju z navodili proizvajalca ali očitnih zlorab;
  • škodo, ki izhaja iz začasne nedostopnosti spletne trgovine, motenj v delovanju ali nedelovanja povezave z zunanjimi ponudniki (npr. plačilni sistemi, dostavne službe).

Izključitev odgovornosti se ne uporablja v primeru hude malomarnosti ali naklepa s strani ponudnika.


15. Varstvo osebnih podatkov in piškotki

Ponudnik spletne trgovine gumiranepodlage.si zbira in obdeluje osebne podatke v skladu z določbami Uredbe (EU) 2016/679 (Splošna uredba o varstvu podatkov – GDPR), Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Zbiranje osebnih podatkov

Ponudnik obdeluje naslednje kategorije osebnih podatkov:

  • ime in priimek kupca,
  • naslov za dostavo,
  • e-poštni naslov,
  • telefonska številka,
  • podatki o načinu plačila in naročenih izdelkih.

Ti podatki se zbirajo izključno za namene izvedbe naročila, dostave, izstavitve računa, reševanja reklamacij in morebitne komunikacije s kupcem v zvezi z naročilom.

Pravna podlaga za obdelavo

Obdelava osebnih podatkov temelji na:

  • izpolnitvi pogodbenih obveznosti (člen 6(1)(b) GDPR),
  • zakonskih obveznostih (člen 6(1)(c) GDPR),
  • privolitvi uporabnika za dodatne namene (npr. trženje, e-novice) – (člen 6(1)(a) GDPR).

Hramba podatkov

Osebni podatki se hranijo za obdobje, ki je potrebno za izpolnitev namena zbiranja, oziroma v skladu z zakonskimi roki hrambe (npr. za računovodske listine 10 let). Po preteku tega obdobja se podatki varno izbrišejo ali anonimizirajo.

Pravice posameznika

Posameznik ima v skladu z GDPR pravico do:

  • dostopa do svojih podatkov,
  • popravka netočnih ali nepopolnih podatkov,
  • izbrisa osebnih podatkov (“pravica do pozabe”),
  • omejitve obdelave,
  • prenosljivosti podatkov,
  • ugovora zoper obdelavo,
  • vložitve pritožbe pri pristojnem nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS).

Zahtevke glede pravic lahko kupec naslovi na e-naslov info@gumiranepodlage.si.

Piškotki

Spletna trgovina uporablja piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti, analizo uporabe strani in izboljšanje uporabniške izkušnje. Ob prvem obisku je uporabnik pozvan k soglasju za uporabo piškotkov, razen za nujne piškotke, ki so potrebni za delovanje strani.

Vrste piškotkov:

  • Nujni piškotki: omogočajo osnovno delovanje spletne strani.
  • Analitični piškotki: zbirajo anonimne podatke o uporabi strani (npr. Google Analytics).
  • Marketinški piškotki: uporabljajo se za ciljno oglaševanje (le ob privolitvi).

16. Pritožbe in reševanje sporov

Pritožbeni postopek pri ponudniku

Kupec lahko v zvezi z naročilom, storitvijo ali delovanjem spletne trgovine poda pritožbo:

  • po elektronski pošti na naslov: info@gumiranepodlage.si,
  • po telefonu: 040 690 797,
  • pisno na naslov sedeža podjetja: Coda, Žan Skok s.p., Čopova 1, 3310 Žalec.

Ponudnik si bo prizadeval, da bo prejete pritožbe obravnaval najkasneje v roku 8 dni od prejema in o rešitvi obvestil kupca. Pritožbeni postopek je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov (IRPS)

V skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) ponudnik potrošnikom izrecno sporoča, da:

  • ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje sporov, ki bi jih kupec lahko sprožil na podlagi ZIsRPS.

V skladu s členom 32 ZIsRPS je ponudnik dolžan objaviti povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov, ki jo zagotavlja Evropska komisija: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

Pristojnost in uporaba prava

Za presojo vseh pravnih razmerij med kupcem in ponudnikom se uporablja materialno pravo Republike Slovenije, brez uporabe kolizijskih pravil.

Za morebitne spore, ki izhajajo iz uporabe spletne trgovine ali pogodbenega razmerja, je pristojno stvarno pristojno sodišče glede na sedež ponudnika, razen če kogentni predpisi določajo drugače.

Ta določba ne izključuje varstva, ki ga potrošnik uživa po določbah prava države svojega običajnega prebivališča, če gre za potrošnika iz EU, skladno z Uredbo Rim I.

17. Končne določbe in certifikat zaupanja

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za vse nakupe, opravljene preko spletne trgovine www.gumiranepodlage.si,
in predstavljajo sestavni del vsake pogodbe, sklenjene na daljavo med ponudnikom in potrošnikom.

Zadnja posodobitev pogojev: 15. 4. 2025. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje občasno spremeni zaradi uskladitve z zakonodajnimi spremembami ali poslovnimi potrebami.

Spremenjeni pogoji stopijo v veljavo z dnem objave na spletni strani in veljajo le za pogodbe, sklenjene po datumu njihove objave.
Za pogodbe, sklenjene pred tem datumom, veljajo pogoji, veljavni ob sklenitvi pogodbe.

Splošni pogoji so objavljeni v slovenskem jeziku. V primeru prevodov v druge jezike je merodajna slovenska različica.